None Turkish Translator

Deniz Çınar

Jul 13, 2018
Arkadaşlar herkese selam.. My Cute Roommate [Astaros3D] oyununun türkçe yamasını tamamladım.. bende sizle birlikte oynayıp test edeceğim.. hata aldığınız bir yer olursa, hemen bana özelden ekran resmi alıp yazın..
çıkan dosyaları oyundaki 'game' klasörüne yapıştırmanız yeterlidir.. keyifli oyunlar olsun..

Hi everybody.. My Cute Roommate [Astaros3D] game, I play with you and I will test it..
Get a bug in this place, immediately take the picture of me and take a picture of the special..

you just need to paste the computers down into the 'game' folder in the game.. get enjoyable games ..
adamsın be helal

Reactions: emreaydinoglu

uzuncocuk

Sep 9, 2018
Arkadaşlar herkese selam.. My Cute Roommate [Astaros3D] oyununun türkçe yamasını tamamladım.. bende sizle birlikte oynayıp test edeceğim.. hata aldığınız bir yer olursa, hemen bana özelden ekran resmi alıp yazın..
çıkan dosyaları oyundaki 'game' klasörüne yapıştırmanız yeterlidir.. keyifli oyunlar olsun..
Not: oyunu oynarken sık sık kayıt etmenizi tavsiye ediyorum..

Hi everybody.. My Cute Roommate [Astaros3D] game, I play with you and I will test it..
Get a bug in this place, immediately take the picture of me and take a picture of the special..
you just need to paste the computers down into the 'game' folder in the game.. get enjoyable games ..
Ps: I advise you to register the game often.
Eline ve emeğine sağlık. Oyunun başında bir kaç yerde eksik harf gördüm şimdilik. Ekran görüntüsü alıyorum oyun bitince hepsini atarım burdan (Bir aksilik olmazsa).
Tekrar emeğine sağlık.

uzuncocuk

Sep 9, 2018
Not: oyunu oynarken sık sık kayıt etmenizi tavsiye ediyorum..

Ps: I advise you to register the game often.
Oyunda bazı yerlerde harf eksiği var ama genel olarak türkçe kurulan cümlelerde anlam düşüklüğü var. Örnek olarak bir resim ekliyorum. Oyunu henüz bitirmedim mağzada kıyafetler menüsüne gelince oyun hata veriyor ilerleyemiyorum. Varmı aynı hatayı alan? Ayrıca mağzada türkçe karakter sorunu var onunda örnek resmini gönderiyorum. Mağzadan sonra oyun hata verdiği için ilerleyemedim. Oyunu yeniden indirip deneyeceğim.

29.jpg

14.jpg

mikadopasa

Mar 24, 2018
Eline ve emeğine sağlık. Oyunun başında bir kaç yerde eksik harf gördüm şimdilik. Ekran görüntüsü alıyorum oyun bitince hepsini atarım burdan (Bir aksilik olmazsa).
Tekrar emeğine sağlık.
1544372204762.png
bu hatayı veriyor mesala dükkandan giysiye girince

emreaydinoglu

Sep 6, 2018
Arkadaşlar hatam çeviriyi oynayarak test etmeden paylaşmak oldu.. dediğim gibi bende sizle aynı anda oynayıp test edecektim.. şu an oyuna başlıyorum.. hata olan yerleri düzelte düzelte devam edeceğim.. yeni bir güncelleme yapacağım..ayrıca oyunun sadece giriş bölümlerinde devrik cümleler olabilir.. daha sonraları için gerçekten güzel bir çeviri yaptığımı düşünüyorum.. eleştirilerinizi esirgemeyin söyleyin..

Friends I did not test the translation without playing the test .. as I said I will play and test with you at the same time .. I'm starting the game right now .. I'm going to correct the error with the corrected .. I'll do a new update .. also the game can only transitional sentences in the introduction .. I think I've done a really nice translation for later .. Do not spare your criticism ..

emreaydinoglu

Sep 6, 2018
Arkadaşlar resimlerde paylaştığınız tüm hataları düzelttim.. Store.daki tüm öğeleri satın alabiliyorsunuz ve ilk paylaştığım dosyayı güncelledim.. game.rar dosyasını tekrar indirin.. MY Cute Roommate oyununu sıfırdan çıkarın masaüstüne.. ve en önemlisi (C:\Users\PC ADINIZ\AppData\Roaming\RenPy\My_cute_roommate) dosyasının içindekileri silmeniz ve oyuna sıfırdan başlamanızı tavsiye ediyorum..
Not: oyunda seçtiğiniz seçimlerden sonra geri dönmüyor sanırım.. önemli seçimler yapmadan önce sık sık kayıt etmenizi tavsiye ediyorum..

Friends have corrected all the errors you shared in the pictures .. and I have updated the file I first shared .. Download the game.rar file again. I recommend that you delete the contents of and start the game from scratch..
Ps: I guess it doesn't come back after the selections you've chosen in the game .. I suggest you register often before making important choices.

uzuncocuk

Sep 9, 2018
Arkadaşlar resimlerde paylaştığınız tüm hataları düzelttim.. Store.daki tüm öğeleri satın alabiliyorsunuz ve ilk paylaştığım dosyayı güncelledim.. game.rar dosyasını tekrar indirin.. MY Cute Roommate oyununu sıfırdan çıkarın masaüstüne.. ve en önemlisi (C:\Users\PC ADINIZ\AppData\Roaming\RenPy\My_cute_roommate) dosyasının içindekileri silmeniz ve oyuna sıfırdan başlamanızı tavsiye ediyorum..
Not: oyunda seçtiğiniz seçimlerden sonra geri dönmüyor sanırım.. önemli seçimler yapmadan önce sık sık kayıt etmenizi tavsiye ediyorum..

Friends have corrected all the errors you shared in the pictures .. and I have updated the file I first shared .. Download the game.rar file again. I recommend that you delete the contents of and start the game from scratch..
Ps: I guess it doesn't come back after the selections you've chosen in the game .. I suggest you register often before making important choices.
İlk fırsatta deniyeceğim, tekrar emeğine sağlık. Bu arada v1.1.0 +ex versiyonu içinmi yoksa v1.0.0 +ex içinmi?

snnstr1

Oct 3, 2018

ellerine sağlık yeni bir sorun var.dick denen adamın ofisinde ki bilgisayarı kontrol ettikten sonra patronun fotoları ve kuzenin kayıp kırmızı dosyasıyla ilgili bi bilgi alıyoruz.bu bilgiyle patronun yatak odasını drone ile gözetlememiz gerekirken yamalı versiyonda laptopu kapatınca sadece patronun fotolarını görmuş gibi yapıyor oyun.yani laptop u kapatıp gece 3 te şantaj malzemesi toplatmıyor oyun.orjinalde devam ediliyor

Reactions: Excommunicado

uzuncocuk

Sep 9, 2018

Drek ile kavga sırasında oyun resimdeki hataya düşüyor kardeş. Ayrıca oyun içerisinde gördüğüm harf eksiği veya harf hatası olan yerlerle, ingilizce terim geçen yerlerin ekran görüntülerini de ekte gönderiyorum. Resimdeki hatayı aldıktan sonra devam etmedim. Emeğine sağlık kolay gelsin tekrar.
hata.png

Excommunicado

Dec 5, 2018

Eline sağlık kardeş güzel çeviri olmuş. Fakat oyunda sorunlar var arkadaşların belirttiği gibi bazı olaylar gerçekleşmiyor ne yazık ki.

ceset1

Dec 18, 2017
MY Cute Roommate oyununu ceviren arkadas ellerıne saglık. Yalnız cevırıden kaynaklanan hatadan dolayı sanırım bazı yerlerde oyun tıkanıyor. O yuzden bazı yerlerde orjınal surumden devam etmek zorunda kaldım. Gorevı gecınce Tr yamadan devam ettım. Bellı bır yerden sonra oyun tıkanınca bırakmak zorunda kaldım. Cunku cevırıden dolayı mı? Yoksa ben mı! bır seyı atladım cozemedım. Ornegın ne yaparsam yapayım spor salonunda dovus dersı secenegı cıkmıyor. Yınede emege saygı. 2 - 3 saatde olsa keyıf aldım oyundan.
My Cute Roommate. I think there are errors in some places due to the error caused by the translation alone. So I had to resume the original version in some places. I went on the Tr patch when it was over. After a certain place, I had to leave the game. Because it's because of the translation? Or me! I jumped something. For example, no matter what I do, I don't have a fighting class in the gym. Nevertheless emege respect. 2 - 3 hours though I've enjoyed the game.

mikadopasa

Mar 24, 2018
milfy city bitiren varmı
You've asked about a
date while we were at
that nightclub... Let's
go tomorrow! caroline attıgı mesajda yapan oldumu

Excommunicado

Dec 5, 2018
milfy city bitiren varmı
You've asked about a
date while we were at
that nightclub... Let's
go tomorrow! caroline attıgı mesajda yapan oldumu

benim de orada kaldı belki oyunun sürümünde oraya kadar olabilir.

maybe I could have got up there in the version of the game.