None Games that support Turkish

5.00 star(s) 3 Votes

Melankolia

Aug 30, 2019
Arkadaşlar tekrar merhaba My Girl Friend Amnesia oyunun Türkçe çevirisini sizinle paylaşmak istedim. Dosyayı indirin ve içindekilerin hepsini oyunun bulunduüu klasördeki www/data klasörüne atın. İyi oyunlar iyi eğlenceler. Link; https://f95zone.to/threads/my-girlfriends-amnesia-daniels-k.2650/

Hello friends again I wanted to share with you the Turkish translation of My Girl Friend Amnesia. Download the file and place all of the contents in the www / data folder in the game folder. Good games, have fun.
Emegine saglık dostum

Thank you :)

Reactions: Turanic

Turanic

Sep 4, 2019
Eğer hala görmeyemleriniz varsa 13. sayfada 20 tane RPGM oyunun Türkçe çevirisini paylaştım. Bazılarında hatalar var oyunu oynatmıyor yapacagım bişey yok malesef. Bazılarında kücük hatalar var oynamaya engel değil. 1-2 hafta için birkac oyun daha paylasırım

If you still do not see, I shared the Turkish translation of 20 RPGM games on page 13. There are errors in some of the game does not play anything unfortunately I do. Some of them have little bugs that don't prevent you from playing. I share a few more games for 1-2 weeks

maksworld

Sep 19, 2019
Çeviriler için hangi programlari kullanıyorsunuz acaba, bir çalışma yapıyorum ve .json uzantılı dosyaları açıp editliyorum ama çok ugrastiriyor daha basit bir yolu varmi

Deniz Çınar

Jul 13, 2018
Arkadaşlar tekrar merhaba My Girl Friend Amnesia oyunun Türkçe çevirisini sizinle paylaşmak istedim. Dosyayı indirin ve içindekilerin hepsini oyunun bulunduüu klasördeki www/data klasörüne atın. İyi oyunlar iyi eğlenceler. Link; https://f95zone.to/threads/my-girlfriends-amnesia-daniels-k.2650/

Hello friends again I wanted to share with you the Turkish translation of My Girl Friend Amnesia. Download the file and place all of the contents in the www / data folder in the game folder. Good games, have fun.
Teşekkürler. Eline sağlık
thank you :D

Turanic

Sep 4, 2019
Lily of the Valley oyunun Türkçe çevirisi ile yine karsınızdayım. Dosyayı indirin ve içindekilerin hepsini www/data klasörüne atın. Sıkıstırılmış versiyonda yama çalışmaz, 6.4gb olanı indirip deneyin, oyunhata vermiyor içiniz rahat olsun
Link; https://f95zone.to/threads/lily-of-the-valley-v1-3-p-and-p.323/

I'm back with you. Lily of the Valley, Turkish translation of the play, Download the file and put all the contents in the www/data folder.

Last edited:

Metin77

Apr 21, 2018
Lily of the Valley oyunun Türkçe çevirisi ile yine karsınızdayım. Dosyayı indirin ve içindekilerin hepsini www/data klasörüne atın. Sıkıstırılmış versiyonda yama çalışmaz, 6.4gb olanı indirip deneyin, oyunhata vermiyor içiniz rahat olsun

I'm back with you. Lily of the Valley, Turkish translation of the play, Download the file and put all the contents in the www/data folder.
bu ne hız dostum. peş peşe yamalar geliyor. eline sağlık...

thank you bro

sp00ky

Nov 14, 2017

Dostum bir çok gruptan daha hızlı çalışıyorsun gerçekten. Fakat mümkünse daha bilindik rpgm oyunları çevirsen? lust epidemic vs. gibi

Dude, you really work faster than a lot of bands. But if you can translate more known rpgm games? epidemic like

Turanic

Sep 4, 2019
Dostum bir çok gruptan daha hızlı çalışıyorsun gerçekten. Fakat mümkünse daha bilindik rpgm oyunları çevirsen? lust epidemic vs. gibi

Dude, you really work faster than a lot of bands. But if you can translate more known rpgm games? epidemic like
O oyun benim cevirdiğim yöntem ile cevrilemiyor, çevirdiğim 200den fazla oyun var, buraya en sağlamlarını atıyorum hatalıları atmıyorum.

That game cannot be translated with my method. There are more than 200 games I've translated, I'm throwing the most solid here, I'm not throwing errors.

Argion

Modder
Mar 21, 2019
Forum paylaşmadan önce discord sunucudan yeni çevirleri test birlikte yapiyoruz. sadece tek kurallar kendin olcaksan gel yoksa hiç gelme

We are doing together testing new translations from Discord server before sharing the Forum. only one rule if you're going to be yourself come or don't come at all

f95zone paylaşmamış 2 oyun var şuanda

Reactions: 19Castiel23

Turanic

Sep 4, 2019
En sevdiğim RPGM oyunu olan "Detective Girl of the Steam City" Türkçe çevirisini sizinle paylaşmak istedim oyunu ingilizce ve türkçe olarak 2 kere bitirdim çok güzel bir oyundur grafik takıntınız yoksa mutlaka denemenizi öneriririm. Çeviride bir hataya rastlamadım Sophia isimli bir detektif olarak oynuyorsunux ve cinayetleri çözüp ilerliyorsunuz. Herkese tavsiye ederim. İndirdiğiniz data dosyasının içindekileri oyunun bulunduğu klasördeki www/data klasörüne atın. Oyun Linki; https://f95zone.to/threads/detective-girl-of-the-steam-city-v1-04-clymenia-kagura-games.33596/

My favorite RPGM game "Detective Girl of the Steam City" I wanted to share with you the game in English and Turkish I've finished 2 times is a very nice game, if you do not have graphics graphics I suggest you try it. I didn't find any errors in the translation. You play as a detective named Sophiaux, and you solve the murders and move on. I recommend everyone.

sp00ky

Nov 14, 2017
En sevdiğim RPGM oyunu olan "Detective Girl of the Steam City" Türkçe çevirisini sizinle paylaşmak istedim oyunu ingilizce ve türkçe olarak 2 kere bitirdim çok güzel bir oyundur grafik takıntınız yoksa mutlaka denemenizi öneriririm. Çeviride bir hataya rastlamadım Sophia isimli bir detektif olarak oynuyorsunux ve cinayetleri çözüp ilerliyorsunuz. Herkese tavsiye ederim. İndirdiğiniz data dosyasının içindekileri oyunun bulunduğu klasördeki www/data klasörüne atın. Oyun Linki; https://f95zone.to/threads/detective-girl-of-the-steam-city-v1-04-clymenia-kagura-games.33596/

My favorite RPGM game "Detective Girl of the Steam City" I wanted to share with you the game in English and Turkish I've finished 2 times is a very nice game, if you do not have graphics graphics I suggest you try it. I didn't find any errors in the translation. You play as a detective named Sophiaux, and you solve the murders and move on. I recommend everyone.
Tekrardan teşekkürler, peki icstorun rpgm oyunlarını çevirebiliyor musun?

Thank you again, so can you translate icstor's rpgm games?

Turanic

Sep 4, 2019
Tekrardan teşekkürler, peki icstorun rpgm oyunlarını çevirebiliyor musun?

Thank you again, so can you translate icstor's rpgm games?
Sayfa 13'de 20 küsür tane oyun attım onun içinde 1 tane Taboo Request oyunu var. Milfs Villa'da olması lazım. eğer yoksa bildirin onuda atayım hemen.

I threw 20 odd games on page 13, and there's one Taboo Request game in it. He should be at the Milfs Villa. If you don't let him know I'll throw it right away.

Last edited:

tolga1

Jun 27, 2019
Sayfa 13'de 20 küsür tane oyun attım onun içinde 1 tane Taboo Request oyunu var. Milfs Villa'da olması lazım. eğer yoksa bildirin onuda atayım hemen.

I threw 20 odd games on page 13, and there's one Taboo Request game in it. He should be at the Milfs Villa. If you don't let him know I'll throw it right away.
milf villa yok
not milf villa

dllxmatcher

Mar 18, 2019
Milfs Villa Türkçe çeviri hazır. İyi oyunlar iyi eğlenceler rarın içindekileri oyunun bulundupu klasördeki www/data klasörüne atın.
Oyun Linki; https://f95zone.to/threads/milfs-villa-icstor.4192/

Milfs Villa is ready for Turkish translation. Good games, have fun. Place the contents of the directory in the www / data folder in the game folder.
Anladığım kadarıyla sadece rpgm oyunlarını çeviriyorsun Translator++ kullanarak. Yani google çevirisi değil mi?

I understand that you're only translating rpgm games with Translator ++. So that's "google translate" translation, right?

tolga1

Jun 27, 2019
Merhaba arkadaşlar Lewd İslandın çevirisine yardım edebilecek olan varmı 3.5 gün bitti çok uzun

eri53

Jun 26, 2019
Milfs Villa Türkçe çeviri hazır. İyi oyunlar iyi eğlenceler rarın içindekileri oyunun bulundupu klasördeki www/data klasörüne atın.
Oyun Linki; https://f95zone.to/threads/milfs-villa-icstor.4192/

Milfs Villa is ready for Turkish translation. Good games, have fun. Place the contents of the directory in the www / data folder in the game folder.
Back to kevin / Blackmail her / Go back home to mom’s bedroom – take sexy clothes top and bottom / Connect it / Go back to her
why not connect item

eri53

Jun 26, 2019
Kevin'e geri dön / şantaj yap / Annemin yatak odasına geri dön - seksi kıyafetler üst ve alt al / Bağlan olmuyor neden

Back to kevin / Blackmail her / Go back home to mom’s bedroom – take sexy clothes top and bottom / Connect it / Go back to her
why not connect item

tolga1

Jun 27, 2019
Kevin'e geri dön / şantaj yap / Annemin yatak odasına geri dön - seksi kıyafetler üst ve alt al / Bağlan olmuyor neden

why not connect item
oyunda hata var yamadan kaynaklı oyun dosyasını başka klasöre çıkar yama yapma ingilizce kıyafetleri birleştir kaydet türkçe yamalı oyununa dön devam et

5.00 star(s) 3 Votes