• To improve security, we will soon start forcing password resets for any account that uses a weak password on the next login. If you have a weak password or a defunct email, please update it now to prevent future disruption.

Ren'Py Milfy City vs 0.6e pc

Moricano

Well-Known Member
Jan 30, 2019
1,663
1,114
Por mais que eu queira acabar o Milfy City não consigo quanto + eu traduzo mais aparece coisas sem tradução fui verificar aqui
ainda falta 25 script.....nunca mais eu quero saber de traduzir este jogo de novo quando sair outras atualização...motivo entra
muito script em todas as pastas do jogo você praticamente acaba de 100% fazendo tudo outra vez uns 75% de tradução precisa de

uma equipe boa para trabalhar com isto....cansado de mecher com estas atualizações. Nem adianta me pedir que eu não vou
traduzir mais isto.

Tem mais de 75mil linhas de dialogos e fica todo mundo cobrando achando que é facil fazer isto sozinho.

Eu faço linha por linha para ficar perfeito..... se quizerem uma tradução escancarada e com frases sem sentido eu sei fazer isto
com o programa Ren'Py fica pronta a tradução usando o programa em menos de 30 minutos.o_O

Estou desde o lançamento desta nova atualização fazendo isto todos os dias e nunca acaba, cansado a bessa de mecher com isto.

Por isso que é bom fazer tradução de jogos só completo você tem trabalho só uma vez.

Não quero saber mais de jogo incompleto mais de jeito nenhum. :mad:
------------------------------------------------------------------------------------------------
As much as I want to end Milfy City I can not how much + I translate more appears things without translation I went to check here
25 script left ..... I never want to know how to translate this game again when other updates come out ... reason comes in
a lot of script in all the folders of the game you practically just 100% do it all again 75% accurate translation

a good team to work with it .... tired of mecher with these updates. It's no use asking me that I'm not going
translate this further.

It has over 75,000 lines of dialogue and everyone is charging thinking it is easy to do it alone.

I do it line by line to be perfect ..... if you want a wide-open translation with meaningless sentences I can do this
With the Ren'Py program the translation is completed using the program in less than 30 minutes.

I have been since the release of this new update doing this every day and it never ends, tired of messing with it.

That's why it is good to do game translation only complete you have work only once.

I don't want to know more about incomplete game anymore at all.
 
  • Like
Reactions: vini159vi and Sadat

Moricano

Well-Known Member
Jan 30, 2019
1,663
1,114
Quase pronto a tradução acabo hoje domingo 12 janeiro 2020 depois é so o tempo nescessario para postar no servidor.

Almost done the translation I finish today Sunday 12 January 2020 later is just the time needed to post on the server.
 
  • Like
Reactions: Gokhan.lion

Sadat

New Member
Mar 9, 2020
14
23
Você está certo, eu também ia fazer uma tradução de um game que eu curti bastante 'A Struggle With Sin', inclusive disse ao dev do jogo que "TALVEZ" eu fizesse, mas o jogo está inacabado então resolvi que é melhor traduzir somente quando ele concluir o jogo.. se eu decidir fazer... boa sorte ai man!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------You are right, i was also going to do a translation of a game that i really enjoyed 'A Struggle With Sin', even told the dev of game that "MAYBE" i would, but the game is unfinished so i decided it is better translate only when he finishes the game.. if i decide to do it... good luck out there man!!
 
  • Like
Reactions: Moricano